În 2017 România aniversează / comemorează 10 ani de când e în UE şi cu acestă ocazie Reprezentanţa Comisiei Europene în România organizează concursul de logo-uri România – 10 ani în Uniunea Europeană. Şi dacă e concurs este şi premiu … 700 de euro şi o tabletă grafică. Tot ce trebuie să faci este să trimiţi o variantă de logo şi acea variantă să fie declarată câştigătoare.
În 2017 România marchează 10 ani de la aderarea la Uniunea Europeană, pe 1 ianuarie 2007. Președinția României, Guvernul și Reprezentanța Comisiei Europene în România vor coordona în parteneriat o campanie națională de comunicare dedicată marcării momentului și evaluării acestei decade de apartenență a României la Uniunea Europeană.
Dacă câştigi premiul, logo-ul tău va fi folosit, de Președinția României, Guvern și Reprezentanța Comisiei Europene în România pentru a marca cei 10 ani de când România a aderat la UE. Acum stând strâmb şi judecând drept, suma de 700 Eu, care reprezintă remunerația pentru cesiunea drepturilor de autor, mi se pare mică, mică, mitititică … având în vedere cam cât a costat celebra frunză pusă pe ţambalul turismului de Elena Udrea.
Ce presupune concursul România – 10 ani în Uniunea Europeană?
Alegerea unui logo de campanie, care să asigure identitatea vizuală unitară a campaniei, și care va fi folosit pe materialele campaniei, pe diferite canale de comunicare utilizate de către cele trei instituții.
Ce așteptăm de la logo România – 10 ani în Uniunea Europeană?
Logo-ul trebuie să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze apartenența României la Uniunea Europeană și împărtășirea unui set de valori comune cu aceasta, să fie memorabil, creativ, lizibil și relevant. Logo-ul ales va fi unul versatil, pentru a putea fi folosit pe variate medii de comunicare, de la semnătura electronică și până la panouri de afișaj public.
Cine poate participa la concurs ?
Toți românii peste 18 ani. Concursul se adresează cu precădere studenților la arte plastice și la arhitectură, artiștilor plastici, designerilor, arhitecților (în nume propriu, nu ca angajați ai unor societăți comerciale și nu în nume colectiv), precum și tuturor cetățenilor români în vârstă de minimum 18 ani la data înscrierii în concurs, cu domiciliul în România sau în orice alt stat.
Ultima zi de înscriere în concursul de logo-uri România – 10 ani în Uniunea Europeană este 5 decembrie 2016, ora 23:00 (ora României), iar pe 19 decembrie 2016 se va anunţa câştigătorul. Regulamentul de participare şi mecanismul concursului le puteţi afla de pe pagina ec.europa.eu.
Nu trebuie să fii specialist, trebuie să fii însă creativ, foarte inspirat și să te simți, simultan, și român și european !



Da-ti cu parerea