Romanii sunt incantati tot mai mult sa isi deschida propriile afaceri. Mai putin dornici de a lucra la patron sau la stat, acestia au tot mai mult tendinta de a deveni proprii lor sefi. Business-urile pe care le detin sunt variate, pornind de la cele din domeniul agrar (ferme de animale, mici fabrici de industrializare a produselor agricole, plantatii de pomi fructiferi, vita de vie, apicultura) pana la cele din domeniul comercial, cum ar fi vanzarea de imbracaminte, incaltaminte etc.
Una dintre ideile de succes in aceste vremuri este infiintarea unui magazin de incaltaminte pentru ca aceste produse sunt vandute tot timpul anului, fiind necesare in orice moment. Clientii vor fi mereu in numar mare, dornici de a cumpara produse de calitate, cu un design deosebit, modern, in trendurile zilei. Pentru cei care sunt dornici de a activa in acest domeniu este bine de stiut ca exista cativa pasi simpli de parcurs.
Iata care sunt pasii in acest sens:
- Alegerea unei zone cu vad comercial deosebit este primul pas pentru asigurarea succesului unui magazin de incaltaminte, cheia fiind numarul impresionant de posibili clienti care trece prin fata vitrinelor;
- Al doilea pas este reprezentat de modificarea spatiului in conformitate cu propriile dorinte, ce nu poate fi facuta decat dupa obtinerea certificatului de urbanism, care ofera informatiile cu privire la modificarile ce pot fi realizate si in ce conditii. Persoanele interesate de valabilitate pentru certificat de urbanism pot consulta site-ul City Consult Invest;
- Obtinerea unui imprumut in vederea asigurarii sumelor de bani necesare pentru toate nevoile aparute: pentru modificarile constructiei, mobilier, angajarea personalului, achizitia de produse, amenajarea interioara si exterioara a magazinului etc;
- Selectarea personalului reprezinta un alt pas important, iar patronul trebuie sa tina cont de calificarea si pregatirea angajatilor sai, organizand un interviu adecvat si solicitand informatii cu privire la experienta anterioara, la salariul dorit, la dorinta de a evolua in cadrul firmei;
- Reclama ramane sufletul comertului, astfel incat fara o activitate in acest sens ar fi absolut imposibil ca magazinul de incaltaminte sa aiba succesul scontat. Desi foarte multi patroni considera ca reclama se face din om in om, totusi nu este deloc cea mai buna solutie in realitate si nu va reusi sa atraga suficienti clienti. O idee buna ar fi realizarea publicitatii in mediul online, pe retelele de socializare sau pe diferite site-uri vizitate de numerosi potentiali clienti;
- Produsele vandute de magazin trebuie sa fie de cea mai buna calitate, la preturi avantajoase atat pentru cel care le vinde, cat si pentru cumparator, sa existe varietate larga, de la produse de sezon, precum slapi de dama, sandale, mocasini, pantofi, pana la cele pentru anotimpul rece: ghete, cizme, botine;
- Deschiderea magazinului trebuie sa fie sub forma unui eveniment care sa atraga atentia fie prin promotii deosebite, fie printr-o petrecere la care sa participe clientii. Putina galagie asupra momentului va fi de bun augur pentru afacere.
Asadar, succesul unui magazin de incaltaminte este oferit de urmarirea in cele mai mici detalii a pasilor de mai sus, iar profitul nu va intarzia sa apara, cu siguranta.
Da-ti cu parerea